helgen som varit

Nu börjar helgen lida mot sitt slut och jag har inte bloggat något, det är ju nästan sorgligt.. men bara nästan. Den här helgen gick ut på att försöka bli frisk, det har misslyckats totalt. Fast jag måste erkänna att det var en himla bra ursäkt till att bara lata sig igenom 2 dagar. 

Började med att jobba 3 timmar i fredags, och genom att sitta i kassan hela passet blir man ganska slut i huvudet vilket gjorde att jag somnade runt 21.24. Vaknade runt lunch på dagen efter och gjorde i stort sätt ingenting, eller jag köpte en jacka på stinsen, duschade och hyrde film med mamma. 

Mamma: Den här kan vi väl se?
Felicia: Men den har jag redan sett.
Mamma: Kan vi inte hyra den ändå?
Felicia: Ska vi hyra en film jag redan har sett?
Mamma: Ja? och så måste du lova att kolla på den med mig.
Felicia: Jahapp.

Men jag hann inte kolla på den för efter maten runt 22.00 gick jag upp och la mig. Idag har jag inte gjort något annat än gå med Zoey till Persons bokhandel för att köpa en kalender och sen till Stinsen för att köpa ett grisöra. Jag har även fått tillbaka mina fönster i rummet som har varit nertagna för målning sen en månad tillbaka, nu kanske jag blir frisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0