ikea med resten av svenska folket

Jag har ingen lust att gå ner och äta frukost, för när jag har gjort det så vet jag att jag måste duscha efter det. Efter jag har duschat måste jag plugga lite och det är verkligen det sista jag vill göra. Ju längre jag drar ut på det ju mindre måste jag göra, för runt 3 åker jag och Jonas till Ikea. När vi kommer hem därifrån så är det ikväll och det sista man kan göra en lördagskväll är att plugga.
Vi kommer nog inte vara ensamma på Ikea eftersom det var löning i måndags. Ifall Jonas tycker det blir jobbigt med allt folk så lämnar jag in honom på lekrummet och sen går jag och shoppar billiga sugrör, ljus och servetter helt för mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0