jag är så stolt att jag har lärt mig något nytt!

Det finns många likheter mellan mig och Jonas, men ännu fler olikheter. En skillnad som man märker så fort man går innanför dörren hemma hos någon av oss. Den ena bor med "allt på sin plats" och den andra bor med "oj, har någon sett min strumpa?". Självklart är jag den sistnämnda! Det jag ska försöka få fram är att jag har förbättrat mig. Efter ha varit hemma hos Jonas ett x antal gånger har jag faktiskt lärt mig att hälla ut vattnet som blir över i vattenkokaren när man har hällt upp det man inte behöver. De må jag säga är ett stort framsteg för någon med namnet Felicia Knorn ;D


För den som inte visste, så kan man faktiskt ha flip flop och klänning tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga brudar!

2008-08-30 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0