jag vill inte till skolan

Jag har ett problem: jag har inga lektioner att se fram mot och därför ingen motivation att gå till skolan. Det har bara gått en veckan och jag är redan trött, inte bra. Men hojta till om ni tycker något av följande ämnen låter intressant: Internationell ekonomi, affärsjuridik, finansiering och kalkylering, rättskunskap och filosofi. Dom är kanske inte jätte tråkiga, men det är inget som är ett woohoo-ämne heller. 
Det är väl bara bita ihop och gå i skola 8-16 idag för att sen jobba 17-20, det är ju nästan woohoo. Det som kommer vara höjdpunkten på dagen är... det finns nog ingen, hoppas det dyker upp något som lyser upp min dag!

Kommentarer
Postat av: sofie

du har iaf kvar ditt jobb!!

2008-08-30 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0