sommaren 2008 i korta drag

Jag orkar tyvärr inte berätta vad jag har gjort hela sommaren. Faktiskt så har jag uppdaterat några få gånger! Men här kommer en liten resumé:
- jobbat
- varit i gbg
- orienterat i sälen
- varit på cypern
- varit i malmö
- sovit

Jag har helt enkelt försökt att göra det bästa som går att göra med det sista sommarlovet jag någonsin kommer att ha. Förutom att det har gått väldigt fort och att vädret kunde ha varit bättre ibland, så tycker jag att de senaste veckorna varit väldigt bra. Jag har umgåtts med människor jag tycker om, jag har rest, ätit god mat och sist men absolut inte minst - jag har fått sova så mycket jag vill! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0