Undra om det blir en pressbyrå vid stationen också?

Idag blev den en spontan sväng förbi Jonas på eftermiddagen, eller det kanske är fel att kalla det "sväng förbi". När man åker buss och tåg i 1 timme och 12 min är det kanske fel ord, men ni förstår förhoppningsvis vad jag menar ;) 

Nu är det så att att Krigslidastationen har byggts om och blivit lång. Enligt Jonas är den väldigt lång, fast inte riktigt lika lång som Sollentunas. Sen är det även så modernt att det plingar till när tåget kommer, de ni det är coolt. För det har vi ju inte är norr om stan höhö!

Nu är det dags för sängen och några sköna timmars sömn, visserligen börjar jag inte förräns 11.25 men jag tycker väldigt mycket om att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0