ÄNTLIGEN!

Nu har jag tjatat mycket om banken och min bankkod, men här kommer en sista sak:

Idag fick jag brevet från Nordea med den nya koden. Nu har jag lärt mig att man måste läsa instruktionerna noga innan man gör något. Efter ha läst dom och rivit bort den lilla skyddslappen och håller upp pappret mot ljuset för att se koden, så är det ingen kod! Vafan? Så jag läser igen och då fattar jag att koden sitter på skyddslappen som jag hade rivit bort! ;)
Inte konstigt att han på banken trodde jag va dum i huvet. Jag skrapade på pappret där koden inte ens fanns. Om jag hade läst noga första gången hade jag kanske insett att jag hade koden ihanden?

Aja, ni kanske inte fattar.. men klantigt va det iaf! Nu ska jag plugga matte, adiiioos!

image110
Stina! Försöker du porra dig med paprikan, eller vad gör du?

Kommentarer
Postat av: stina

Jaaa det försöker jag!!

2008-02-06 @ 20:56:48
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0