Bättre sent än aldrig


Nu var det några dagar sen jag skrev här. Jag har inte riktig haft tid/ork och när jag väl har haft det har inte internet funkat..

Fredag: Mässan orkar jag inte skriva om, laddar upp lite bilder sen istället :)
När jag kommer till spärren på Älvsjö station efter mässans slut upptäckte jag, efter ha vänt uppochner på hela väskan, att jag hade glömt plånboken i Jennifers väska. Så jag skickade en sms-biljett och började resan hemmåt. När vi har kommit halvvägs bestämmer jag mig för att åka till Jonas på kvällen. Fast det tar över 1 timme att åka dit, så jag skulle bara hem och vända. Men jag kom inte riktigt så långt, upptäcker när jag har kommit till Sollentuna att jag inte har några nycklar och ingen är hemma.
Så jag gick och mötte Jennifer och fick mina saker innan jag satte mig på tåget och åkte ut på landet.
Efter 1 timme klev jag av tåget i Krigslida (peacedick) höhö ;) Det är ett spännande litet samhälle, de har skyltar som varnar för cyklar och de ljuger för sina mammor att de ska till fjällen men drar med henne på en tripp till Dubai istället! Kom hem strax före ett och somnade direkt.

Lördag: Jag gjorde ingenting på hela dagen! Det var så skönt och så efterlängtat. Johanna kom förbi på kvällskvisten och värmde sin mat i våran micro, stackars fattiglapp! ;) Vi kollade på Grabben i graven brevid, åt popcorn och drack te.

Söndag: Mamma kom in och väckte mig, sa att jag skulle gå upp för hon ville åka till Kista. 2 timmar senare var vi påväg och några timmar senare kom vi hem med lite olika saker. Jag såg en jättefin vårjacka på Veromoda som jag ska köpa när/om jag har pengar.

Nu håller jag på att laga mat  köttfärsås och spagetti.Inte bara värma, utan laga. Jag har hackat löken, pressat vitlöken och gjort allting heelt själv!  Sen ska jag till Stina för att boka resa eftersom den andra blev så dyr. Kärringen på Ticnet sa att det skulle kosta 4600, men sen såg vi att det skulle kosta 6700!!

Kommentarer
Postat av: sofie

du glömde nämna din nya fetsnygga design som ngn har fixat, vem kan det vara ?

2008-02-24 @ 17:45:06
Postat av: felicia

den personen ska få ett helt eget inlägg för att den har varit så snäll :)

2008-02-24 @ 18:20:28
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0