bioklubben

Nu är jag äntligen hemma efter 7 timmars jobb. Eller jag vet inte riktigt om man kan kalla det att jobba.. riva biljetter och sopa upp lite popcorn mellan filmerna, haha!

Eftersom jag inte gjorde så mycket var jag tvungen att roa mig på annat sätt. Så när jag hade spelat tetris, kollat youtube, läst bloggar och ätit godis var jag tvungen att göra något nytt.
Det var då jag kom på den ultimata idéen, anmäla kompisar till Sollentuna Bio klubben. Så är du en av de lyckliga som jag valde att utsätta för att få ett brev hem varje vecka med aktuella biofilmer tycker jag att du ska känna att du är lyckligt lottad :)

image153

Kommentarer
Postat av: Mary

Ahh, i´m in chock. =O Du satte fingret rätt på det. Det måste bara vara hans son/brorson ;) Dra mig baklänges..

2008-02-25 @ 21:49:23
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0