deal or no deal.

Ojoj, tiden bara rinner iväg..

Idag vare träning som gällde, 2 varv på spåret och 1 timmes styrka.

Efter spåret när vi kommer tillbaka till Ytterby är killarna lite väl kaxiga. Det slutar med att Erik och jag har en deal,
Felicia: 6,6 km 35 min.
Erik: 11 km, 35 min
.
Någon som vill satsa?

Sen blev det lite Gossip girl, sen duschade jag och sen städade jag lite och sen blev klockan såhär mycket.

Aja, imorgon blire en chilldag.

Frukost i skolan.
Skrattyoga.
Chilla i en soffa.
Magnus Betnér.

Sen ska vi fixa med företaget, jag orkar verkligen inte. Sorry tjejer, men jag har tröttnat! :/

x.o.x.o, you know you love me!
(sofie: x.o.x.o in my ass)

Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag:)!

2008-02-13 @ 14:50:31
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0