det är inte okej

Jag är nästan klar med rummet, blir en sista rush imorgon! Jag pratade med Stina när jag städade och lilla vännen, jag måste bara säga: Det är inte okej att lyssna på jullåtar 13 feb. Det spelar ingen roll hur mycket du längtar till Thailand som du ska till i jul, det finns inga undanflykter. Fast det värsta var kanske att du lyssnade på samma låt i 45 om och om igen?!
Så, då var det sagt! Då kan jag sova inatt :)

På tal om att sova så är det vad jag tänkte göra nu. Börjar inte förrän 11.35 imorgon men jag funderar på att gå dit vid typ 10-tiden och plugga. Jag kan iaf säga att jag ska det,  men om jag känner mig själv kommer jag vakna vid 9 och tänka
"Antingen kan jag ligga här i min sköna säng i 1,5 timme eller så kan jag gå och plugga i skolan."
Hmm, undra vilket jag väljer?


GODNATT, SVERGIE!

Kommentarer
Postat av: e'

ja man kan ju undra... jag gissar på det första ;)

2008-02-14 @ 12:35:39
URL: http://elinnns.blogg.se
Postat av: stina

du om jag vill så får jag okej!

2008-02-14 @ 22:16:13
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0