det enda vi såg var en åker

Jag är trött, riktigt trött. Det blir man när man har suttit på tåget i över 1 timme påväg hem från Tungelsta. Jag och Sofie åkte dit 16.24 och kom hem 00.35, det kallar jag resa! Vi åkte iaf dit och kollade på innebandy, melodifestivalen, lite titanic och lite youtube. Ja, sen var vi även ute och kollade på Jonas får, getter och höns som de har i laudgården 1km bort. Dit åkte vi med hans traktor :)

Men det är inte därför jag är så trött, utan det är för att jag och Stina var ute på Järvafältet och tog in kontroller i 3 timmar idag, men det kommer den en längre historia om imorgon + bilder och filmer.

Nu ska jag sova och den som väcker mig imorgon.. jaa, den blir det synd om!!

Tågröst:"Nästa Handen"
Jag och Sofie kollar på varandra och säger:"Nästa Foten"

Stina, du är jätte lättlurad och det är jätte roligt, IIIIIIIIHHHH!

Kommentarer
Postat av: stina

inte okej! inte okej! hahahah

2008-02-10 @ 13:43:37
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0