favvo-tisdag

Tisdag betyder som vanligt sovmorgon till 13.00, men idag är det lite annourlunda. Jag ska vara i skolan redan kl.12.25 för att sälja med företaget i cafeterian.
Sen 13.10 tar jag, Lenne och Jossi bussen till Stephen för att ha möte och efter det är skoldagen slut. Ansträngande va? ^^

Jag har haft sovmorgon tre dagar, jag har blivit väckt av min mobiltelefon 3 dagar. Imorse var det Daniela som ringde kl 8, men jag orkade inte svara ;) Sen kunde jag inte somna om, så jag låg och lyssnade på Rix Morgon Zoo! En spännande fras som de säger ganska ofta är "Nu är vi mitt i 45min musik non-stop!" Hur kan prata när det ska vara musik non-stop?!
image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0