friskis

Hahaha! Nu var det en tant som ville sälja pensíons-grejer i direkt sändingen i Rix FM. Jag tror inte hon riktigt hängde med på vad som hände!

Kom hem från Lenne för 45 min sen, vi börjar bli riktigt bra på det där med paket nu :) Om typ 25 min springer jag bort till Friskis och kör ett pass med Stina och Mikis och sen springer jag hem igen och pluggar..

Oj, vad jag inte orkar skriva något vettigt eller roligt just nu.. men har du läst såhär långt kan det inte vara så tråkigt, eller hur? Eller så är det bara så att du har brist på annat att göra, så du lusläser min blogg istället? ^^

Den här låten är jätte härlig!

Kommentarer
Postat av: sofie

lite efter med låten hurru!

2008-02-13 @ 19:05:48
Postat av: felicia

men den kan väl vara bra ändå? Dööhööö ;D

2008-02-13 @ 20:20:39
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Mickan

Videon var ju ganska... speciell också ;D Jag vill höra om Stockhaus nästa gång vi ses!

2008-02-13 @ 20:40:29
URL: http://mikks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0