idag lyssnade stina på britney istället..

Jag tänker inte nämna något om alla <3-dag, för jag fick inga geléhjärtan i skolan!!

Idag planerade jag och Julia en kommande 18års fest. Det ser att bli den 11 eller 12 april, eller 11-12 april (haha). Om du är bjuden kommer du få en inbjudan om ett tag, om du inte får det kan du gråta en skvätt  :)

Påtal om födelsedagar så fyller Jonas 18 år idag :D Det firade han genom att spela space-bowling.. jaa.. ehm.. alla firar sina 18-års dagar på olika sätt! haha, sorry ;)  Aja, hoppas han övade upp sig lite, för imorgon kväll är det vi som ska mötas i en match.
Ojoj, jag bara längtar tills jag får välja bowling skorna, de är så djävluskt snygga!

Kommentarer
Postat av: julia

riiiingde du :P ?

2008-02-15 @ 15:43:30
URL: http://juliajuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0