Jag har..

Den här veckan med huvudvärk och halsont har medfört vissa konserkvenser:

Jag har lyckats skicka sms till fel personer (brukar aldrig göra det).
Jag har skrivit fel saker till fel personer på msn (brukar aldrig göra det).
Jag har skrattat högt vid fel tillfällen.
Jag har haft fula kläder på mig (finns ingen ursäkt till varför)
Jag har tappat mobilen i golvet x antal gånger.
Jag har tänkt mycket, kanske lite för mycket. (tada, där har vi problemet)
Jag har suttit för mycket vid datorn.
Jag har kollat för mycket på tv.
Jag har sovit väldigt mycket.
Jag har varit trött väldigt mycket.
Jag har tyckt synd om mig själv väldigt mycket. HAHA!

Observera att de flesta sakerna är plural!


image104
Om inte promenader med dig kan bota, vad kan då göra det?

Kommentarer
Postat av: julia

nemeeeen tittta det är ju jag :D

2008-02-02 @ 01:59:05
URL: http://juliajuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0