Mode och skönhet, nej tack!

Jag måste också ta upp det som Stina skrev om idag, att Mikis tycker att vi ska skriva mer om mode och skönhet. Men hur många bloggar finns det inte som redan skriver om det? Jag kan lova 100% att det inte finns någon som skriver om exakt samma saker som jag och därför ska jag fortsätta med det :)

Vi håller på för fullt att boka resa till Ayia Napa, imorgon drar vi till resebyåron och kollar läget. Sen för att bli extra taggade svänger vi förbi solariet också och skaffar lite extra bränna :)

Kommentarer
Postat av: stina

MM - mikis mode kommer strax att upprättas!

2008-02-07 @ 23:23:42
URL: http://sjeppsson.blogg.se
Postat av: MM

haha jo ofta :D

2008-02-09 @ 17:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0