nu är det fight

En gång är ingen gång. Två gånger är en gång för mycket. Vad är då 4 gånger ?

Nu är jag arg! Jag har haft 4 sovmorgonar, jag har blivit väckt 4 sovmorgonar av samma person på samma sätt.  För att hämnas skulle jag ringa och väcka personen igår, men det misslyckades.

Jag måste ha min mobil på bordet brevid när jag sover. Men för att inte väckas har jag den på ljudlös, men det vibrerar och då vaknar man ändå. (sen skulle det ju inte vara någon idé att ha den brevid mig om jag inte vaknade när den ringde). Aja, den kan vara så att det kan vara någon som vill något viktigt och inte någon som ringer bara för att!

Du vet vem du är, du vet inte vad som väntar,
men jag skulle inte vilja vara i din sits just nu!!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag kan ringa dig imorron bitti, om du ger mig ditt nr ;)

2008-02-16 @ 23:25:50
Postat av: rikke

din idijuuut, om du har alarmet på mobilen som väckarklocka så kan mobilen vara avstängd. den ringer som vanligt ändå! hahahaha fan vad is ^^
(eller, min gör åtminstånde det XD)

2008-02-17 @ 19:08:19
URL: http://rikke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0