orientering

Som sagt, igår var det intagning av 20 kontroller på järvafältet som gällde. Det tog sammanlagt 3 timmar och vi tog in alla utom en.

För att det skulle gå lite snabbare delade vi upp oss och tog in 1 kontroll var och skulle mötas vid den tredje, när jag hade väntat i 5 min kommer Stina lufsandes i skogen och säger "vi delar inte upp oss något mer, min mobil har inget batteri. Tänk om jag kommer vilse". De orden kan endast komma från en sann orienterare, aiight?




När vi hade varit ute i 2,5 timme trodde vi att målet var nära, men så var icke fallet. Vi hade blivit varnade om våtmarken innan, men vi visste inte att det skulle vara såhär illa. Stina visade vad hon tyckte redan efter 5 min:


Det var innan hon visste hur det var:


Det finns en till film, men den vill inte funka..


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahah stackare!

2008-02-10 @ 23:44:49
URL: http://hannapannabus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0