ostbågar, tp och vänner

Det började med att jag och Oscar tog Stinas cykel för att köpa ostbågar. När vi är påväg hem ringer Stina och säger att vi ska hyra film, det tog 17 min innan Oscar valde världens sämsta film. Det var dockor som spelade?! Vi stängde av och satte på dvd-brasan och började spela TP, det tröttnade vi på.. Så vi knallade upp till Stinas rum och kollade på vänner, fast det tröttnade vi också på rätt snabbt.
Då gick vi till datorn och kollade på fula bilder på Stina, dom kommer upp här snart  :D

Sen 00.06 skyndar jag mig till bussen som jag ser glida förbi. Då är det bara att vända om och be om sovplats hos Stina. Då föreslår Stina att vi ska ta en nattpromenad, så vi följer Johan hem till Viby. Även Oscar fick sällskap hela vägen hem, medan Tobbe fick gå all alone!

Det blev en promenad över golfbanan för att spåret var släckt. Vi hann komma fram till att Johan var sämst på att skydda Stina ifall det hade kommit hem våldtäcktsman och Stina skulle inte bry sig om jag och Johan hånglade.

Sen satt vi och väntade på 520 i 20 min för att kunna komma hem, väl hemma kollade vi på vänner innan vi somnade runt 02.30. Imorse ringde klockan 8.30 eftersom Stina skulle springa OL-cupen. Själv tog jag bussen hem och åt en god frukost och nu ska jag och min hund på promenad i parken.

Intressant läsning va? ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

johan är min ;)

2008-02-20 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0