PS. I love you

Är vid en dator som inte kan redigera ngt, så det blir ett inlägg utan några krussiduller :)

Nu är jag hemma efter en biokväll med mina homies! PS. I love you var jättebra, det tyckte nog resten av salongen också eftersom alla satt och snyftade. Fast det gjorde inte jag, jag är för cool för sånt, haha! 

När vi gick av bussen i Sollentuna hörde jag "Felicia" och när jag vänder mig om kommer Veronica "Vronkan" Karlsson gåendes emot mig! Vi hann bara säga hej, men det var verkligen kul att  träffa henne, var faktiskt 7 år sen sist! :S

Det var nollgradigt ute och stjärnklar himmel så jag orkade inte gå hem direkt, utan bestämde mig för att ta en promenad istället. Jag gick hem till pappa och vattnade blommorna för det glömde jag göra när jag va där förut.. Aja, nu är jag jättehunrig och ska göra en kopp te, eller jag ska inte göra koppen utan bara hälla i varmt vatten och lägga i en te-påse.. Om ni fattar? 
Jag ska iaf värma en bulle från igår också och sen ska jag sätta mig i soffan och läsa en bok!

Jonas, jag vill verklligen ha dina kor när du dör! Snälla :)

Kommentarer
Postat av: vronkan

yeey, vi måste verkligen styra upp nått och ses snart! :D

2008-03-02 @ 19:18:12
Postat av: felicia

Absolut! :)

2008-03-02 @ 20:32:17
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0