slut med pluggandet!

Det är med att sitta4 timmar och skriva prov är inte riktigt min grej.. det räckte med 1timme och 40 min!
Då var iaf matteBavklarat, inget MVG direkt utan jag nöjer mig med G i kursen! :) Sen har jag haft lite smått panik över geografi arbetet, men idag visade det sig att det behövdes ett starkt MVG på arbetet för att få det i resten av kursen. Men jag har varken tid eller ork, så jag nöjer mig med ett VG och då behövs det bara G på arbetet. Sen mejlade jag även i frågor i företag imorse, såå skönt! Det jag försöker säga är att jag inte har något mer att lämna in/inga fler prov/ingen mer skola innan lovet :D

Imorgon och på Torsdag är det dags för mässa med företaget i Älvsjö. Vi har lite smått panik över transporten.. vi får helt enkelt hoppas att det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0