smaaart jens!

I tisdags var jag på banken (ojoj, det låter vuxet). Jag var där och bad om en ny kod till kontokortet eftersom jag tappade bort/glömde min förra i sommras. Jag har alltså inte kunnat ta ut pengar utan bara kunnat betala med kortet. Men nu var det slut på det och igår damp den nya koden ner i brevlådan.

Som ni alla vet är inte min hjärna fullt fungerande denna vecka, detta resulterade till följande:

Jag slet upp kuveret och drog upp lappen, där stod det "riv bort skyddsplasten och..." Aja, mer än så behövde jag inte veta. Så jag rev bort skyddsplasten och tog fram en peng för att börja skrapa. Efter en stunds skrapande och ingen kod kom fram fortsatte jag läsa".. håll där efter upp pappret mot en lampa för att se koden" Fan, jag hade skrapat sönder koden och kunde därför inte se den.

Det blir bara att pallra sig till banken på måndag igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0