tisdagskvällen

Träningen igår var mer som ett skämt, haha! Först när jag och Stina kommer till klubbstugan är det ingen där och det kom ingen på 30 min, så det blev ingen löpträning. När klockan börjar närma sig 17.45 kommer det en liten nybörjare som ska vara med på gympan efter. Tillsist blir vi 8 st som knatar vidare mot hallen, eller jag och Stina gick, de andra åkte bil.
Gympan blev inte heller speciellt seriös. Jag och Stina började med att dansa, sen byggde vi upp en hinderbana och på slutet fick vi (jag) med resten på att köra basket/rugby. Hursomhelst var det en vääldigt givande träning.

Direkt efter gick vi hem till Soffan som hade laddat bastun med massa varm luft, niiice! Men därinne var vi inte så länge, istället gick Stimpen&Soffan och hyrde film, och jag satt och kollade på Gossip Girl med Sofies madre.

Lite senare kom pojkarna Johan, André, Andreas och Thomas och vi kollade på Torkel i knipa.
Ett x antal gånger hörde vi kommentaren:
"Det här är det bästa i hela filmen"
Det var alltså lite svårt att bestämma sig vad som egentligen var det bästa.

339534-165
När vi satt i klubbstugan roade vi oss med att skriva in folks födelsedagar, våran resa till Ayia Napa mm. i kalendern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0