utklassning ;D

Jabbadabbadooo! Cecilia åkte ur Let´s Dance, ren glädje! :D

Något annat som är ren glädje är att jag vann över Jonas på bowlingen, 323-278.. utklassning?;) Han lyckades inte vinna även fast datorn hjälpte honom att fuska, och även mig. Det började med att jag missade de 2 första gångerna men datorn skrev att jag hade ner 4 st! Sen att det stog att han gjorde strike när han inte gjorde det, var lite mindre roligt. Men det gjorde inget för jag vann ändå :D

Till middag blev det rosa pannkakor, fanstasi jag vet! För att ha ännu roligare gjorde vi pannkakor i pepparkaksformar, gubben blev riktigt snygg :)


Ska egentligen hem till pappa och sova inatt, men det är mörkt, snöigt och jävligt kallt ute, så jag tror tyvärr inte jag pallar :/ sorry! Morgondagen ska invigas med en lååång sovmorgon, för när jag väl vaknar måste jag plugga.. och nu har jag inga undanflykter längre, det måste helt enkelt göras!

Kommentarer
Postat av: hmm...

ojoj va du drömmer..

2008-02-15 @ 22:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0