bara för att du där du

Ikväll ska jag vara jätte snäll! Vet ni varför? Jo för att Jonas har jobbat jätte mycket och kan inte sova. Det är sjukt, jag vaknade upp några gånger inatt och varje gång låg han vaken, det är inte bra. Hursomhelt, jag ska åka ner till Ica och köpa massa saker som han tycker om och sen ska jag göra mysigt i mitt rum och tända massa ljus och sånt. (fast då måste jag dra ner rullgardinen för annars märker man ju inte ljusen) och sen ska vi kolla på lejonkungen och då kommer han förhoppningsvis somna :)

Sen blir det ju jätte tråkigt om han läser det här innan och vet allt.
Till Jonas: Om du läser det här kan du väl ändå låtsas att du blir jätteglad och tycker att jag är super snäll? :)

Sen bara för att ni ska tycka synd om mig lite också kan jag säga att imorgon börjar jag jobba 07.00!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0