säälen nästa! :D

Nu börjar jag känna mig lite smått stressad. Innan klockan blir 11.30 ska jag ha hunnit packa klart, duscha och fixa i ordning mig. Egentligen borde jag ha varit klar med packningen imorgon, men jag orkade inte riiktigt.. Sen blir det iaf jobb 12-16, då kommer Jonas och hämtar mig och sen åker vi och handlar. Efter det hämtar vi mina saker, plockar upp Stina och sen börjar vi en låång bilresa upp till Sälen. Där ska vi bo massa härliga människor i en stuga som springer på förmiddagen och sen chillar hela dagen. Jag kan även meddela att jag kommer dö av uttmattning eftersom jag ska springa ca 5 km långorienterings bana varje dag i kuperad fjällterräng 5 dagar i sträck. Senast jag tränade kommer jag inte ens ihåg. 
Önska mig lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Lycka till! (Och by the way, bra att du (uppenbarligen inte) inte fick en karusell i huvudet när du var på Liseberg. Tänkte på dig när jag såg alla nyheter och förstasidor om det där.)

2008-07-19 @ 22:47:55
URL: http://mikks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0