Hur sjutton ska jag veta hur en palsternacka ser ut?

Efter ha varit på Coop i Häggvik och fått lite information blev vi utplacerade på olika stormarknader för att praktisera. Först skulle jag vara på Odenplan och Sofie i Haninge men jag bytte med henne. Eftersom vi skulle vara där både idag och imorgon så kunde jag sova hos Jonas, eller det hade varit lite kul om Sofie sov här istället haha!

Grejen var den att jag inte hade en aning om att vi skulle göra det idag, så jag var tvungen att ruscha hem och hämta lite saker en skynda mig tillbaka till Coop för att möta upp Nina. Sen fick vi skjuts av hennes pappa dit och jobbade 16-19. Det var helt okej, men säg ett jobb som är roligt hela tiden?

Idag har jag fått veta 3 betyg, alla blev det jag hade hoppats på!
Engelska b - G (hatar engelska)
UF - MVG (hade jag fått lägre hade det blivit fight)
Frilufsliv - MVG (den roligaste kursen under hela gymnaiset)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är grym! :)

2008-06-02 @ 21:09:17
Postat av: rikkepikkepäronpung

grejt work hun! :D

2008-06-03 @ 22:01:58
URL: http://rikke.blogg.se
Postat av: Anonym

vad är UF för nåt?

2008-06-03 @ 22:57:24
Postat av: Anonym

bra att ha höga betyg men i arbetslivet har du ingen nytta av dina mvg kunskaper i frilufsliv, hade varit bättre att satsa på engelskan

2008-06-04 @ 10:37:38
Postat av: Felicia

Svar 1: Det står för ungföretagssamhet :)

Svar 2: Det beror på vad man ska bli för något (;

2008-06-04 @ 18:35:39
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0