inte en moln så långt ögat kan nå tralala

För andra gången på hela sommarlovet (typ) skiner solen över Sollentuna. Då borde man ligga ute och sola, men så är icke fallet. Nu blåser det sjukt mycket så det är inte skönt att vara ute. Alltid ska något förstöra..

Ikväll ska jag jobba och även hämta schemat för resten av sommarn, håller tummarna för att det är mycket tider! Men innan dess ska jag till Väsby centrum där Jonas jobbar idag och vi ska tillsammans klämma ner lite mat.
 (okej, jag håller med om att den där meningen blev lite konstig men jag orkar inte omformulera den)


Jonas, hur tänkte du när du blev tillsammans med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha

2008-06-25 @ 23:45:49
Postat av: sofie

felicia, vad tänker du med? ;)

2008-06-30 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0