jag tycker vi inför period 4 på rudbeck

Sådär ja, nu har man sommarlov. Inte för att det behövs för min del, men alla andra verkar vilja ha det och då får jag väl följa grupptrycket.

Idag ska jag jobba för första gången på Coop Häggvik, det är öppningsdag idag så det kommer säkert vara grymt mycket folk. Jag har tur för jag hinner njuta av solen på dagen eftersom jag jobbar 17-22.15 :) Sen ska jag jobba hela helgen och eftersom det är 3 ob-dagar säger jag bara cash cash cash!

Igår var det lite avslutning i parken dvs, fulla människor och poliser som hällde ut dricka. Eftersom jag körde en nykter kväll var det ganska roande att se alla fulla och ledsna människor som fick spriten uthälld. Fast jag tröttnade efter ett tag och var hemma 23.40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0