10 dagar..

Jag är såå trött, var ju uppe med tuppen imorse!

Idag är det så att jag tycker synd om Jonas... Jag råkade blåsa honom, men det var inte meningen.
Vi sitter och väntar på tågen i Solna efter ha varit och flugit på Bromma. Jag missade tåget med 1 min, men det var för att jag inte sprang. Efter  min kommer Jonas tåg, men han hoppar inte på det utan väntar med mig istället, snällt va? Hursomhelst, när mitt tåg kommer:
 "Men du hinner ju åka en station med mig och byta tåg där"
"Är du säker?"
"Ja, ditt har ju inte plingat än"
(för det brukar plinga 5 min innan)
När vi sen kommer till Ulriksdal ser vi dörrarna stängas på Jonas tåg och åka mot Solna. Den lilla stackaren fick åka hela vägen till Sollentuna och byta tåg där. Så istället för att vara halvvägs hem hade han 75 min tågresa kvar..

Nu ska jag snart göra te och slänga mig i soffan, rycka åt mig fjärrkontrollen och bestämma kanal! That´s life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0