:)

Påsk = godis

Den här helgen har jag ätit jättemycket godis, men det tar ändå aldrig slut. Hade det inte varit så varmt i Afrika hade jag lätt skickat all choklad dit..
Om jag hade varit Anna Skipper hade jag rensat min kropp idag, men nu är jag Felicia Knorn och gör rent den på utsidan istället. För jag har målat naglarna, duschat (gör endast det på påsken), gjort ansiktsmask och ja.. det var väl allt.

Om jag ska vara ärlig har jag inte målat naglarna än, men jag har tänkt att göra det och det är tanken som räknas!


Btw, Jonas satt på det första tåget som åkte på de nya spåren vid Ulriksdal. Det är respekt!

Kommentarer
Postat av: stina

hej kompis

2008-03-24 @ 21:32:20
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0