hålcafé ala felicia k

Nu sitter jag vid en dator som inte kan redigera ngt, så det bli ett inlägg rakt av..

Stina och Mia var här på deras håltimme och käkade bullar och drack te/oboy. Stina är en av de elakaste bossigaste människorna jag känner. Hon älskar skadeglädje mer än mig. Grejen är att hon tok-garvar efter hon har sagt/gjort något elakt så det går inte att bli arg på henne. 

Mia är skiträdd för hundar och det utnyttjar Stina fullt ut genom att "bussa" min hund på henne. 

Stina: Vi bussar hunden på henne, kom igen! Snällla!
Mia: Kanske innan vi går.

HAHAHA! Snacka om att man är underlägsen när man går med på något man hatar. 

Sen sitter Mia och hänger ut sig själv genom att berätta att hennes dejt kanske är lite nördig när han gick på vildmarksmässa med sin pappa och hans gubbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha mia :P kom ihåg när du stog på maries toalett och grät när hennes hund va efter dig, fan va kul det va ;D!!

2008-03-17 @ 18:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0