Lediga torsdagar?

Ohh, Johanna har redan uppdaterat på Resdagboken! Hahah, härlig start på resan ;)

Jag sa ju att jag hade en hemlis, nu ska jag avslöja den:

Igår på Body Balencelektionen fick jag reda på att vi kommer ha mycket lektioner utanför skoltid och därför kommer vi till en början inte ha några lektioner på Torsdagar. Jag har två lektioner den dagen, den andra är UF. Men eftersom vi ska börja lägga ner Gifted UF och då behöver vi inte den lektionen. Detta leder då till....
ATT JAG ÄR LEDIG PÅ TORSDAG!  Nu är inte det här helt säkert, men jag får reda på FTG lektionen om vi kommer ha UF på Torsdag :) Men OM jag kommer ha UF, så börjar jag ändå kl 13.50.

image176



Kommentarer
Postat av: alfred

bitch

2008-03-04 @ 20:37:30
Postat av: Anonym

hehe.. inte alls avis på schemat, absolut inte!

2008-03-04 @ 22:22:55
Postat av: helena

(hehe, det var jag som inte var avundsjuk)

2008-03-04 @ 22:24:07
URL: http://tjenahelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0