men lillebrur då


Ibland bara älskar jag att jävlas med mina bröder, idag var det Olivers tur.

Pappa sitter i köket och äter semla med varm mjölk och jag kommer ner för att äta lite glass. Efter ett tag släntrar Oliver in i köket och stirrar på pappas tallrik som bara har lite mjölk och grädde kvar.

Oliver: Uuuh..!
Felicia: Vad? Har du aldrig ätit glass med varm mjölk förut?
Pappa: Precis, man måste variera sig ibland.
Felicia: Det är asgott!

Vi fortsätter att äta och Oliver börjar plocka fram glass ur frysen. När han sätter fram mjölken på bordet kan jag nästan inte hålla mig för skratt men lyckas dölja det utan att han märker något.

Oliver: Kan du skicka chokladsåsen?
Felicia: Men man kan inte blanda chokladsås och mjölk..
Oliver: Okej.. (han struntar alltså i chokladsåsen för att prova med mjölk)

Precis innan han häller i mjölken med glassen avslöjar pappa att det var ett skämt..
För mig hade han gärna fått fortsätta tills han upptäckte det själv, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0