Min pojkvän jonas h.

Som han har bönat och bett på sina bara knän att jag ska undanhålla sanningen om hans riktiga liv, men nu är gränsen nådd.

Imorse blev jag väck 7.44 av att han hade fått sin sömn och var pigg som en mört. Det betyder inte att jag ska skutta upp som en liten lärka och stråla av glädje, nej nej!
Att väcka mig ur min sömn är som att säga att Björn Gustavsson är tråkig. Inte nog med det, jag fick även höra 7856 gånger att mina armar var som  stressbollar, inte okej!

Sanningen om Jonas:
Han är egentligen döpt till Johnas och hans pappa är från Egypten. Han bor på landet och går upp kl 7 varje morgon för att mjölka korna. Jag kanske har nämnt att han är pilot, men det är han inte. Han spenderar dagarna med att bygga modellflygplan och flyga drake med sin bror. Sen tror han att han kan spela innebandy också men i själva verket är han bänkvärmare och vattenflaske-påfyllare. Orientering är inte heller hans starka sida. Att vara bajamajabytare är tyvärr inget att skryta med. Han har bara gröna kläder och är 34 år. Vilken jävla pojkvän jag har skaffat! <3

Kommentarer
Postat av: Mickan

34 år?

2008-03-16 @ 16:18:33
URL: http://mikks.blogg.se
Postat av: Mickan

Du får inte skrämmas sådär! ;P

2008-03-16 @ 19:09:29
URL: http://mikks.blogg.se
Postat av: sofie

felicia, tänk om jag skulle skriva sanningen om ditt liv i din blogg?!? skulle du vilja det va?! du vet att jag kan ditt lösen ..

2008-03-17 @ 18:46:52
Postat av: felicia

Varsågod Sofie, det är bara att skriva :)

2008-03-17 @ 19:45:34
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0