Mys i datastugan!

Nu står jag i den mysiga datastugan, eller den är väl inte så mysig än.. Snart kommer väl värmen och svettlukten!

Började morgonen med att skriva en argumenterande engelska uppsats om att gay par borde få adoptera. Rubriken blev  "Den är inte könen som spelar roll, det är kärleken". Bra va?

Nästa lektion är foto och jag kom precis på att jag ska med ett kort dit, det hade jag glömt.. skit samma!

Idag slutar jag 12.35 och eftersom jag är så grym och har så grymt schema och inte har några läxor/prov så ska jag kolla på film. Fick Beck-boxen av bror i julklapp men jag har inte öppnat den än, det är bara för att jag inte vågar kolla själv när det är mörkt ute. Men om jag kollar när jag kommer hem idag så kommer det inte hinna bli mörkt ^^
Sen kommer Jonas förbi, och jäävlar vad jag ska äga honom på wii-bowling! :D

image177
Ring inte mig, jag ringer dig! Mårs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0