nattfikan blev tunnelbana

Igår kom jag och Jonas till bion 20 min innan filmen började och då såg vi att det fanns åtta platser kvar.. Vi fick plats 1 &  2, det var längst fram till vänster, haha! Men det gjorde inget, eftersom vi redan hade sett filmen visste vi när vi skulle skratta, även om det missuppfattades ibland.

Morgan: Robert, vad är det vi säger?
Robert: Du är fast och jag är fri..
Morgan: Precis, och sålänge du är fri är det du som bär!

Efter bion kom Stina och Johan in till stan för vi skulle fika, men vi hittade inget öppet café så vi promenerade och åkte tunnelbana. Sen tyckte jag och Stina att det var dags att J&J skulle lära känna varandra bättre så vi åkte lite mer tunnelbana medans de fick lära känna varandra.

Sen lyckades jag övertala Jonas att sova här, men det finns inget gott som inte har något ont med sig. Klockan 11.15 skulle han ha körlektion i Handen, och han skulle hem innan dess. 7.50 ringde klockan och 8.24 tåg Jonas tåget medans jag gott sov vidare och vakanade vid 10.45 :)

Nu ska jag in och äta lunch med Ellen, om vi hittar till rätt fik dvs..

Kommentarer
Postat av: Elin

hittade ni? :O

2008-03-28 @ 21:31:23
URL: http://ekot.blogg.se
Postat av: felicia

jag är orienterare långt därinne så det är klart vi hitta :D

2008-03-28 @ 22:00:03
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0