Påskafton

Glad Påsk alla små kycklingar som sitter och ruvar på era ägg och samtidigt läser ett inlägg av världens roligaste bloggerska, Felicia Knorn!

Imorse väcktes jag av en hund i sängen och en mamma som drog av mig täcket för att jag skulle leta påskägg. Hur mycket klockan var? Jaa, på en höft sådär, runt lunch! (9.30).
Aldrig har min familj varit så engagerade i att leta efter ägg. Mamma hade spexat till allt så det var två delar, först skulle vi leta efter en lapp med en ledtråd och sen skulle vi lista ut ledtråden för att hitta ägget.
Hittade lappen uppe i gardinen med texten "där du aldrig är"...städskåpet.

Tomorrow is the "D-day". Vi ska flyga med Jonas, oh herregud!

Stina: Är du taggad?
Felicia: Nej, är du?
Stina: Jag har ju alltid tänkt att det ska sitta en riktig pilot bredvid..

Aja, det blir säkert skitnajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0