sista dagen i skolan

Bara för att vara elak ska jag börja med och säga att jag redan har påsklov, för imorgon är det torsdag (torsdag = inga lektioner).

Dagen började med engelska, tiden gick jätte segt men det var helt ok. Kanske för att läraren satt i ett annat rum och hade betygsprat? 
Sen hade jag foto och då gick vi bara igenom massa olika bilder och det var också chillpill. Sen var det body som stod på schemat. Egentligen skulle vi ha yoga, men så blev inte fallet. Vi började med att köra "var-3-i-varje-lag-och-skydda-dig-från-bollar-med-en-matta-kull". Barnlek? Jag vet!
Sen skulle vi kolla våran smidighet och självklart blir jag offret som läraren ska visa på.. jag trodde att stunden var kommen, stunden då jag skulle visa inför hela klassen hur grymt ovig jag är. Men eftersom jag är så grym (grymmare än vad jag trodde) så visade det sig att jag var helt normal :) Jag tror jag gillar ordet grym..

På lunchen berättade Stina hur snål hon egentligen är, men tyvärr kan jag inte berätta det här.. Istället ska jag bjuda på en fjortis bild ala Stina. 
"åh, Mikis, får jag låna din fjällräven? Nu tror ju folk att det är min! :D"


image200


Ifall någon har missat så har vädret skiftat mellan regn,snö,sol,hagel och mulet, glömde jag någon?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt tar ngra minuter iaf ;)

2008-03-19 @ 18:58:40
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad söt hon var. nummer?

2008-03-19 @ 19:45:22
Postat av: 5

Betyder regn, snö, sol, hagel och mulet att du fortfarande talar i gåtor som i ditt förra inlägg? :P

2008-03-19 @ 23:07:31
Postat av: Felicia

Nope! den här gången pratar vi riktigt väder ;)

2008-03-20 @ 10:39:57
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0