skärtorsdagen

Idag är det som sagt skärtorsdagen och jag ska idag bjuda på mig själv:

- Fick för mig för att städa rummet (det är väldigt sällan det händer). Inte bara plocka upp allt som ligger på golvet utan även dammsuga och damma. Det började bra, plockade upp från golvet och dammade runt sideboarden. Sen hittade jag även ett örhänge som jag har lånat av Johanna, det kallade jag lycka :)
När jag ska börja dammsuga blir nästan hela rummet klart innan den helt plötsligt stängs av. Jag ringer pappa och frågar varför, svaret blir att dammsugarpåsen troligen är full. Där tog det stopp! Noway, att jag tömmer den påsen. Det är för mycket. Men nu är det renare än vad det va imorse iaf.

- Jag ska berätta för Jonas om jag bor hos mamma/pappa, jag kanske tillochmed möter honom! Annars är det ganska kul att låta honom gissa vart jag bor och då är det 50% chans att han går fel. Stackarn, jag kanske ska sluta vara elak. OBSERVERA att jag ska kanske.

- Jag ska ta med hunden till Stinsen. Nej, vi ska inte kolla in de 30 nya butikerna som öppnar idag. Vi ska köpa ett nytt koppel, ett coolt koppel. Hon kommer få ett dyrare påskägg än mig. Jag får godis och kanske ett par strumpor på sin höjd, och när jag pratade med mamma förut sa hon "köp ett nytt koppel och halsband. Sen kan du köpa Dentastix(?) och sen kan du kolla om du hittar något annat spännande du kan lägga i påskägget till henne." Mamma, det är en hund! Jag vill inte ens tänka på vad hon får när hon fyller 1år 26 april..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0