That´s what big brothers are for.

Förut när jag var och tankade med Jonthan och han är påväg in för att betala:

Felicia: Köp godis!
Jonathan: Haha, du kanske kan få en överraskning. (överraskning = matlådan han ska köpa)
Felicia: Åååh, kinderägg!!
Jonathan: Glöööm!

Sen när jag sitter och väntar så snällt i bilen kommer han ut med ett kinderägg till mig, snällt va?

Igår skulle han åka och tanka igen:

Felicia: Kan du inte köpa ett kinderägg till mig igen, höhö?
Jonathan: Don´t think so.

Tror ni inte att han har köpt ett kinderägg till mig iallafall som så snällt ligger och väntar på köksbordet när jag kommer ner?

image198

Kommentarer
Postat av: sofie

naaaw va sööööt :D

2008-03-14 @ 13:23:31
Postat av: Elin

aaaw :D vilken bra storebror du har

2008-03-14 @ 15:25:27
URL: http://ekot.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: åh nej va hemskt ;) 3 timmar ;O

2008-03-14 @ 17:55:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0