2 dagar efter norges nationaldag

.Då var det Måndag igen, jobbigt värre..
8.20 - 10.10 Foto A, gled runt i parken med Mia och fotade vatten.
Hål
11.35 - 12-35 Body Balance, skulle ta en promenad och promenaden ledde till mitt hus.

Jag har iallafall ringt till Johan Coop och försökt att luska ut vilka veckor jag ska jobba i sommar, men schemat var inte gjort än så jag passade på att säga att jag ville ha det första veckorna. Har insett att jag kommer hinna med att jobba, jukola, oringen, aiya napa och sen kommer sommaren vara slut. Ska se till att göra en planering innan den börjar så jag vet vad som händer! Good luck Chuck!

Idag har jag 2 saker att göra;
Ringa och säga upp mig på donken
Städa

Men eftersom inget av dom är speciellt lockade ska jag börja med att äta lunch.

image300

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är

2008-05-19 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0