ååh herre min skapare!

När jag ringde till Intersport för att kolla om de har några orienteringskartor över Bögs Gård.

Felicia: Hej, jag undrar om ni har naturpasset över Bögsgård?
Kille: Vi har ju naturpasset, vad va det andra du ville ha?
Felicia: Naturpasset över Bögsgård.
Kille: Eh.. Vänta!
Ny kille: Tjena, vad va det du sökte?
Felicia: Naturpasset över Bögs gård.
Kille: Vänta lite..
3 min senare
Kille: Tyvärr har vi nog bara Naturpasset över Järva fältet.

Men lilla vännen då, Bögs gård ligger på Järvafältet. Aja, nu ska jag iaf trampa iväg och hitta lite kontroller :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad tjänar du på Coopisch? :)

2008-05-26 @ 19:05:54
URL: http://mikks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0