helg

Amen tjenare! Läget? Det var inte igår! Förlåt, men jag har inte orkat prata med dig men nu är jag tillbaka :)

Igår vaknade jag upp hos Jonas, åkte hem fort som fan, vem vill vara kvar där? :S Jag och pappa tog en sväng med Zoey i skogen, hon blev så trött att hon inte ens orkade dra när vi var ute på en senare promenad. Mamma, Benjamin och Oliver kom hem från en vecka på Mallis runt 5 och sen käkade vi middag och kollade på schlager. Fast när Perelli hade sjungit tröttnade jag och Jonas så vi la oss i sängen. Sen kollade vi lite på röstningen men när vi insåg att alla tyckte Sverige var sämst slutade vi kolla på det också.

Imorse vaknade vi av skönsjungande fiskmåsar runt 9, sen vid 12 åkte jag, pappa, Lenne, Jennifer och Becca till Fituna. Vi skulle klättra med våran friluftslivsgrupp, det sista vi gör innan kursen slutar. Det tog 1 timme att åka dit, vi klättra 1 gång, vi var där i 3,5 timme och det tog 2,5 timme att ta sig hem kommunalt. Om du orkar tänka efter kan jag säga att det var väldigt mycket åka i onödan.

Nu ska jag snart äta middag med familjen i solen och sen ska jag cykla till Barkarbyflygfält och träffa Jonas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0