orientering på grönan?

Igår var det orientering inne på Grönan som gällde. Visserligen stämplade jag fel vid 4:e sista kontrollen och blev därför ej godkänd, men vad gör det? Eller okej.. om jag hade stämplat rätt (det var ca 30 m mellan kontrollerna) hade jag slagit Stina med några sekunder. Men nu kan hon få glädjas över att hon vann, för nästa vecka ligger hon risigt till.

Sofie hade nya skor och sprang därför lika fort som vinden, fast det var vindstilla.. aja ni fattar ändå :) Hon var jätte duktig och jag är så avis på henne, ni ska bara veta! 

Idag är det torsdag, men jag är inte ledig :O Först har jag BB om en timme och den har jag företag i 2 timmar, fast musikarna har sin musikal 15.00 så då skippar vi sista timmen och kollar på den. 

Sen blir det hämta Ebba och plugga :/

Kommentarer
Postat av: stina

oj ska du plugga nu :O mohaha mitt är snart över!

2008-05-22 @ 12:49:32
URL: http://sjeppsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Avundsjuk på skorna eller att det gick bra för henne?

2008-05-23 @ 00:33:58
Postat av: felicia

Det var ju skorna som gjorde att det gick så bra för henne, men hon är grym annars också ;D

2008-05-23 @ 09:57:59
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0