Spårlöst

I Fredags var det party i tegelhagen, temat var glitter och glamour. Jag och Jonas satsade stenhårt, drog till Buttericks för att köpa silverhattar och tutor. Kvällen började lugnt och hattarna satt stadigt på skallen. Under kvällens gång blev hattarna mer och mer populära och vandrade runt på de flesta. För att jag skulle kunna få med de hem skrev vi våra namn under. Innan vi gick till bussen kollade vi noga att hattarna var med. Påväg upp är jag snäll och lånar ut MIN hatt till Löpar-Mickan eftersom vi ändå skulle ta samma buss hem. När vi sen är på bussen upptäcker jag att hon inte alls har min hatt "Nej, men den tog Axel" Det var alltså det sista jag såg av hatten.
Nu verkar det som att den har gått en hemsk död till mötes...
image295image296

Kommentarer
Postat av: elin

hahahaha, jag vet att madde hade nån hatt på sig när vi satt på nattbussen :-D

2008-05-18 @ 17:06:49
URL: http://elinkristina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0