29/11-08

God morgon gott folk!

 

Lyckades komma först i kön till NT-showen igår, kändes lite nördigt men jag står hellre längst fram än längst bak. Jag tycker att dom har lyckats göra två riktigt bra shower sen “skandalen” för två år sen. Sen att jag var den enda som skrattade när Johanna kommer ut från “toan” och säger: Det där va typ skönast eveeer, verkade inte vara tillåtet hehe!

 

Showen började kl 18 och då blir det väldigt svårt att äta middag på den vanliga tiden och jag kände inte för att äta typ 17.30 så det  blev att skynda bort till Fresta och beställa pizza precis innan dom stängde för att sen skynda hem i dugg regnet och proppa i sig nästan allt.

 

Idag ska jag jobba 14-22.15! Många timmar, men det är det värt när lönen kommer hehe. För att orka med hela dagen ska jag och pappa till Friskis 11.30 och köra ett step pass, det är öppet hus och gratis är alltid gott.

 

Hade inte en sån här cafeteria-trappa varit kul att ha i år också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0