Det kallas effektivt utnyttjad helg

Vi var 3 st på steppasset igår hahaha! Vad gör det egentligen, man får mer plats + mer syre. Sen blev det lunch på café Bibblos med pappa och sen direkt till jobbet. Tanken var att jag och Linda skulle ut efter, tillsammans med massa andra som redan var ute. Dock ändrades planerna efter mycket om och men, och det slutade med att vi satt hemma hos mig och käkade godis när vi hade slutat. 

 

Vakande runt 11, käkade frukost och sen stack Linda iväg på match. Själv plockade jag undan lite innan jag och pappa drog iväg med bilen för att övningsköra lite. Efter det kom Jonas hem till mig och myste lite, kollade på Mamma Mia och drack te. Sen lagade jag middag och nu har jag duschat. Kollar på Gossip Girl just nu och klockan 9 ska jag på promenad med Johanna. 

 

Imorgon är det 8.20 - 16.00 som gäller och sen träning på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0