här sitter jag i min ensamhet och delar med mig av mitt liv!

Idag är jag ledig! Eller jag måste till SACO-mässan och ta närvaro. Hoppas att det är någon annan än studievägledaren jag bråkade med häromdagen som är där. Det är faktiskt inte okej att använda repliker som "50 kr är väl ingenting för er, det är lika mycket som ett paket cigaretter". Efter några fler sånna kommentarer var jag tvungen att sätta honom på plats. Stackarn, han vågade inte ens kolla oss i ögonen efter haha!

Nu sitter jag hemma hos Jonas fast han är i skolan. Egentligen skulle jag kunna sova, men eftersom jag sov av och till från klockan 19 igår, så tror jag att jag har fått tillräckligt mycket sömn.
Eftersom jag inte har så mycket att göra nu kan jag berätta hur det brukar vara när vi sover här. Han har två 90-sängar som sitter ihop (=180) och det är as skönt! När vi somnar ligger vi med alldeles lagom avstånd till varandra, inte för långt ifrån men inte heller för nära. Under nattens gång flyttar Jonas sitt huvud närmare mitt och det dröjer ungefär till 4-5 på morgonen innan vi delar kudde. Han lägger huvudet och mosar det mot min tinning typ, vilket gör ganska ont i längden. Jag flyttar mig närmare och närmare väggen och det dröjer inte länge innnan jag ligger klämd mellan väggen och hans huvud. Då tar jag mitt täcke och klättarar över och lägger mig längst ut, ungefär 1 meter från honom och hans pressarhuvud. Sen ringer klockan och då är det dags att gå upp!

Sen finns det självklart roliga saker som händer när vi sover, typ som när Jonas pratar i sömnen HAHAHA! Fast det är en annan historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0